Önskar att jag också hade en..

Stora funderingar..

Allt.. verkligen allt är faktist helt vrickat, och hur fan ska man lösa allt o alla problem..? Vissa funderingar har suttit i i flera år, andra i några dagar! jag hatar problemen, och jag vet att ett av problemen kommer alltid sitta kvar.. jag kommer alltid få leva med det.
För jag tror aldrig, aldrig att det löser sig! jag tänker inte ta första steget heller för så många år som jag har förlorat, dom kommer aldrig att kunna repareras.....!
Hur mycket jag än försöker så kommer det alltid sitta kvar i hjärtat, jag har försökt så länge, att jag ger upp! jag ger verkligen upp, jag kommer inte sträva för dig längre... jag vet att ja inte gjort något på över ett eller två år för dig men det är bara för att jag vill se om du verkligen bryr dig, inte fan har du gjort det...
Jag undrar hur mitt liv hade sett ut med dig i min närhet. =/
Du valde bort mig från början, jag har försökt och försökt... !  tyvärr :'( du har bara dig själv att skylla på.....................
jag är ledsen för det, jag ville faktist veta vem du är! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0