Måndagen avklarad!

Sådär nu har jag varvat ner och avnjutit FIFA09 en stund ;)

 

Det fick bli en sväng ner till Jysk för att inhandla kuddar, innan det hade jag disskuterat lite mat med Sandra och då föreslog jag givetvis plankan :)

Vi drog dit och hon lurade i mig en 250 grams hamburgare med tillbehör :O dra åt helvete vad mätt jag blev ;) satt fint med en Andersson, tur att ja hade den, annars hade ja aldrig klarat skiten hahah :) nee men mycket mycket mycket gott!!!!

Att rekommendera ;) dock älskade jag Henkes kommentar när han tog en 150 grammare, "Va fan Benny, har du mask i magen eller?" hahah :D ner gick det iaf :D:D

Efter den goda maten åkte vi ner till stan för Sandra skulle ha träning, thank god for Aftonbladet ;) haha skoja, det var kul att se på henne när hon träna, jag själv tycker det gick riktigt bra :)))

Vid 9 tiden var det slut och det var dax att åka hem, när vi väl var framme fixade vi tvättid och sedan en skön dusch och till sist ett par timmar i soffan för fifa =)) Nu ska jag alldeles strax inta sängen och försöka sova!!

Bilder från helgen orkar jag inte lägga upp just nu så ni kan kika in på www.korvblogg.blogg.se för att en heldel :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0