10-10-09!

spännande!! eller nja inte direkt :) eller vad igentligen? jag ville bara helt enkelt starta det hela med motiveringen "spännande" så det blev allt lite spännande :D
Igår var det massa shoooopping och lite plankan för avslappning :) dom hade saknat mig där ?? haha :D gillar läget!
Men skit sam, idag blev det mer shopping, övernattade hos Sandra så vi drog direkt därifrån, fixa lite heminredning och sånt, blir mucho myyysigt :)) mer än så har jag inte gjort idag, hehe, fast dagen är ju knappast slut ännu, närmast så väntar väll bara fotbollen, den kirrar jag nog med Sandras padre hos Sandra, så får de bli :))

Jaa juste, matchen igår va ju inte alls rolig, tappar tyvärr det hela i boxplay, resultaten för denna omgången blev såhär!

BoIS - Munkfors 3 - 1
Hästen - Skövde 4 - 2
Kumla - Mjölby 1 - 2
Skåre - Sunne 7 - 4
Västervik - Tranås 7 - 4

Redan omgång 7 som har spelats och imorgon är det omgång 8 :O känns som att det går fort fram :P

Kommentarer
Postat av: Liza

Sv: Tack så mycket! :)

2009-10-11 @ 22:12:33
URL: http://lizaidaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0