Andra raka och hela 11-4 (5-1, 2-2, 4-1)

Första perioden stod jag vakt vid nödutgången och fick se en riktigt fin och ren hockey, säger som alla andra "en av det bästa vi sett i hovet på länge".
Att Mjölby inte klarade av pressen och gjorde allt för att bryta ner SIK det märktes, men, Skövde ik var mycket bra i det läget, dom gav sig inte in i några riktiga slagsmål utan höll sig till lite gruff och känslor som det ska vara.
Jag tror Skövde vann en heldel på det trots att domaren dömd helt åt skogen många gånger men Mjölby fick utvisning efter utvisning och hängde aldrig riktigt på SIK.

När Mjölby spelade som grisigast tröttnade både spelarna och publiken, själv tycker jag att det var tragiskt att se, därför fick Skövde igår ett mycket stort plustecken för att dom höll imot detta och spelade hockey, starkt!!

Ne nu slipper ni mig, jag har endel att stå i idag :) bjuder på lite bilder från vår alldeles egna Ulrik Brandt Heedman! Stort tack till Ulrik för alla bilder han tar, kika gärna in på hans sida, Ulrik Brandt Heedmans sida!

Fredrik Söder stod för 4 mål och lillebrorsan Kristoffer Söder stod för 2!

Mycket gruff här och var men Skövde ik stod pall!

Holly som jag sagt innan "min personliga favorit" gjorde inte bort sig igår, en slitstark kille!

Hårda tag från backarna främst av "Gummi" och nya Emil Rantatalo-Thomas :)

Martin (vänster) 196cm och längst i laget och Max (höger) bland dom kortare :)

Ett Skövde ik lämnade isen med ett glatt humör :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0