Dagen som var, dagen som kom...

(REFERAT FRÅN DAGENS MATCHER KOMMER UPP I MORGON)

Vi kör vidare!!
Underbar kväll igår, tack alla för allt och speciellt tack Sören :) det var as kanon!!!
Vi får dra ihop folket fler gånger, detta var riktigt kul :) Huvudvärken kan jag stå ut med, den får man ta som en liten gåva såhär dax haha
Jag var på inflyttningsfest igår hos Sören, det var massa kul med "sing star", bra musik, trevligt folk, en trevlig Sören :) vidare till plankan, as kanon kul som bara den, lite polis? Vi är ju bara Rebeller :)) De fick dom iaf veta att jag var och bois...? haha vill inte gå in på detta mer för att detta ska bli mer och mer en hockeyblogg för Skövde ik och då vill jag inte skriva vissa saker och vissa lag, nu ska vi vara snälla! :)
Lite polis, mera fest, mera fest, efterfest! ne men som ni förstår så hade jag sjukt trevligt igår :)) så idag har jag tagit det lilla lugna, vart lite mycket igår sådär :)
Så här pass efter en skön dusch så känner man sig otroligt frisk och ren igen hahahaha :D:D jahaja, nu skriker hon efter bad också, det låter trevligt, slappna av lite skadar aldrig :)

Sköt om er :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0