Helgen man väntat på..

Fredag började med en tur ner till stan för att handla lite med Bech, det fick bli en tröja på kvittot ;) den blev fresh!! själv fick jag FIFA 09 igår, haha är jag efter? ja lite kanske, men det är fett skoj, dock är jag en sopa på skiten men, jaaa, jag kan iaf spelet ;)) Ikväll blir det filmkväll hos Sören :) blir väll dom vanliga som ska dit antar jag, så vitt jag vet så är det Jag, Bech, Per, Sören, Sandra, Helen och Therese? jaa något sånt :D Synd att man missar "hårdrocks kvällen" på plankan :/ det hade varit skoj men kontot säger imot :)) kanske bara är bra? det tror jag!!!
Imorgon ska jag jobba på Heneskolan med Skadevi Cup ungar??? jaa de va något sånt haha :)) sen så firar jag mitt kalas, även kalas hahaha :) men fira min och Bechs födelsedagar på plankan blir det, som även har halloween fest där så dit ska ni gå allihop! tack bra hej!!
På Söndag blir det lite firande med familjen på morgonen :)) Sen klockan 16:00 börjar ishockeyn i hallen!! det vill jag inte missa, GRATISMATCH också, glöm inte det, men jag lär ju missa början om jag ska se på fotbollen så jag vet inte hur jag har planerat in detta :D:D det löser sig!!!

Glöm inte GULDFIRANDET!!!

Drömmar av guld!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0