Morgon, sol och en tur på stan..



Det fick bli en tidig morgon på stan idag för besök av AF och SOC och massa annat, när jag var klar så tog jag mig en sväng upp till Per på Erics Kök för att avnjuta en dosa Rapé en kaffe och en bulle och min färska tidning Aftonbladet :)
Blev lite Per i all hast då han jobbade och stod i :) Han har mycket att göra grabben!! :)) Väl ute på stan träffade jag på Sanna, vi gick runt lite och kollade på halloween saker tills på lördag då plankan står för partyt :D

När jag väl kom hem bestämde jag och Sandra att jag skulle få mina presenter idag, då det är väldigt tiiight på söndagen :D fan att jag fyller år redan på söndag :OO aja, anyway!!! jag fick en jääääätte fin klocka :D:D:D:D as nöjd och en jätte fin t-shiiiirt!! MYCKET GLAD BENN(SAN) IDAG :D:D hiiiihii :D:D kan inte sluta leeee, älskart :D tack ÄLSKLING, JÄTTE MYCKET TACK!!! ska snart pussa på dig ska bara passa på att grattulera BECH SOM FYLLER ÅR IDAG :D

Grattis på 19års dagen Bech :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0