orkar inte vara förkyld längre..

börjar bli riktigt segt att vara sjuk.. så jävla jobbigt, man blir så nedsatt och jobbig :/ just nu sitter jag och dricker på min 4de kopp te, och jaa, myser ner mig och försöker skapa värme med tjocktröja, mjukisar, strumpor, raggsockar och täcke :/ så tråkigt!! näsan bara rinner och jobbig... uch.. nee jobbigt detta får gå över tycker jag!

Matchen idag gick inge vidare, Skövde förlorade igen efter straffar, Robin Murray sänkte Skövde med en fin och ren straff, nu får vi börja skärpa oss för detta håller inte!!

Allsvenskan var väldigt spännande idag, jag förväntade mig en tuff och jämn match mellan Växjö - AIK och Troja - Sundsvall, och det blev som jag trodde, Växjö gick som segrare och även Troja.
Växjö 3-1 AIK
Troja 2-1 Sundsvall (övertid)

Men men, övriga resultat i våran serie!!
Mjölby - Skåre 3 - 4 (Straffar)
Skövde - Kumla 3 - 4 (straffar)
Munkfors - Hästen 3 - 2
Västervik - Bois 1 - 5
Tranås - Sunne 4 - 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0