tranås tar på krafterna

odräglig pojkvän har anlänt till min lugna och fridfulla vardag här i min lägenhet, och nu har han vinglar runt, stampat och väsnats nog för nu har han däckat fint i min säng och tagit över både sängen och täcket. ....och jag får frysa utanför och tvätta hans jäger-shot-fläck på tröjan. det är tacken det.

hihi, nejdå. han kommer kanske uppskatta det imorgon. NÄE. nu äre krig. DET ÄR MIN SÄNG BENNSAN. SCOOTCH OVER BITCH



(dethär är anledningen till så dålig uppdatering här på hans blogg idag. jag tänkte ni ville veta. hih. skövde vann med 5-3 idag förresten. dethär har ju blivit en hockeyblogg nu så de kanske jag borde skriva med. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0