Vadå löpa? det är ju bara onsdag!!!

Sjukt bra träning i måndags, en jävla massa löpa och mera löpa, bra bra!!!!
Mer än så kan jag inte säga, vi är ju faktist motståndare till vissa här!!
Direkt efter for jag ner i soffan med (jordnöts ringar fast i ostbåge form) haha :) därefter slockande jag direkt!!!!!


Ja men va fan, igår var det lugnt framför tv´n hela kvällen med chokladbollar :)) Dagen spenderades inte på något speciellt, mest städ.

Och idag har morgonen börjar lugnt och stillsamt, njuter fortfarande av kaffe och mackan är efter frukosten, och jag har en enorm längtan till träningen ikväll, älskar den känslan. Det snackades ju om pitcher träning så det är ju kanon, det har man sett fram imot!

Ne det var allt för mig, ska vidare ner till affären för att inhandla lite snus och sen får det bli lite playstation en stund :) //Wallin


I like to say welcome to Casey Pherson who now play in Skövde Saints' soft ball team!!
She is a nice girl and seems happy with the team, fun! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0