I ett försök att starta upp en blogg!

Ni som hängt med vet ju hur det brukar gå! hahaha

Men denna gången ska jag försöka att hålla detta uppdaterat! För nu när man satt och kikade igen tidigare inlägg bilder reportage och allt vad det nu heter, då blev man ju sjukt glad och överraskad av diverse saker!

Så sjukt kul! Vad gör jag en sån här tidig morgon? Jo jag var ledig torsdag & fredag och sedan började i lördags, och ska nu köra vidare till fredagen, men ändå skönt schema ! Med viss ändring som det brukar vara och i nuläget bara positivt, för jag älskar att ställa om och just nu på jobbet håller jag på att utvecklas och utbildas så det är grymt positiv, jag längtar tills klockan blir 14:00 så man kan dra igång!

Ingen förmiddagsträning i basebollen idag, vilket jag gärna drar på om jag jobbar kväll men jag kör mitt egna lilla pass så nu är det hög tid att dra fram frukosten :)

Ha en underbar dag gott folk ! //B-boy

Kommentarer
Postat av: Annelie

vad roligt :) jag såg att du bloggar första gången idag när du la upp de på fb.. Jag ska påminna dig om att uppdatera :D Kram

2011-05-23 @ 11:02:46
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/
Postat av: Wallin

Jaa jag fann ingen tid under ett längre tag, förut var jag väldigt aktiv och nu känner jag mig redo att släppa lös alla mina tankar igen ;)



Det tycker jag att du ska göra :)

2011-05-23 @ 11:58:02
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0