XL Bygg Cup - Tingsryd

Nytt år, ny säsong, och supportrarnas favorit en ny cuphelg!

Jag själv njuter av min två sista semester veckor, mångas semester är redan över och fullt fokus på att isen är lagd och kneget återigen kallar. Jag längtar i nuläget inte till jobbet :)

Jag kom hem igår från ett par dagar i Köpenhamn, strålande väder alla dagarna och livet bara lekte. Men det är skönt att komma hem en dag för att sedan dagen efter packa om resväskan och åka till Tingsryd där årets upplaga av en hockeyhelg tar vid.

Så jag kör på som vanligt och bloggar under cuphelgerna och diverse arrangemang men en sak ska jag lova, iår ska jag uppdatera mycket bättre än tidigare tillfällen, främst för att blogg.se äntligen har skapat en app som faktiskt går att använda och dels för att wifi numera finns överallt :)

Jag avslutar med att önska Skövde, Tingsryd, Visby/roma och Vimmerby ett stort lycka till och ser framemot en riktigt trevlig tillställning - hela helgen!

Här är några bilder från förra årets cuphelg i förorten,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0