Seriepremiär!

Bara ett par dagar kvar till seriepremiär!

När en vecka återstod inför premiären så tyckte några att det var roligt att pynta Skövde stad med vägbanderoller, jag var en av dom som tyckte det var roligt! Och nej jag var inte delaktig bara för att jag tyckte det var roligt.
Det jag vet är att dom som gjort det vill vara anonyma och det skall jag även hålla dom :)

Men allt är som vanligt, utöver att jag ska försöka blogga mera nu under säsongen. En förkylning som hänger i, precis som det ska vara vid säsongstart. Då vet man att sommaren är över och det är dax att ta på sig halsduk och mössa!
Vidare tankar, mycket är i fokus inför säsongen, mycket jävla rolig information också! Nytt matchställ. Nya menyer i kioskerna. Ny musik. PR inför säsongen(!)

-Nytt matchställ - Skövde IK slopar allt vitt och tar fram en riktigt klassisk retro tröja som är designad av vår egna Zorro Mikael Persson-Riis. Underbart snygga!
-Nya menyer - Med nya gubbar i spetsen för att påverka arrangemanget kring matchen så ändrar kioskerna sina menyer, du kommer framöver finna kebab från Sibylla, baconsnacks, en korv med bröd med goda dressingar, det ska vara bra mat helt enkelt!
Kan absolut inte hela menyn men den är helt klart värd att kolla in under söndagen.
-Ny musik - Äntligen med inriktning ROCK! Bogrens är inte SIK!
PR inför - Skövde utökar med nya skyltar vid alla infarter i Skövde, vilket gör det grymt med reklammöjligheter såklart.
Vägbanderoller som vi tidigare nämnde, dessa personer som lyckats ordna detta igen, tror det var två säsonger sedan sist. Men det lyfter staden som fan, folk påminns, folk reagerar, snacket går på jobbet, ni vet hur det funkar! Sen visar det att stödet från supportrarna finns där, det är viktigt! Spänningen börjar öka från supportrarna och jag är spänd helt klart. Men samtidigt så ser jag framemot en riktigt härlig säsong med Spaak i rodret. Jag tror helt klart på en 2a placering i år.

 

Tifot till premiären är i full gång, och samtidigt ska det bli riktigt trevligt att spana in SIKens intro, ändringar? Musik? Ljus? Intressant, den där sköna känslan börjar krypa i kroppen, bara ett par dagar kvar så det är bara att börja ladda upp!

Väl mött i hallen på söndag! 20/9 klockan 16:00.

Du som medlem i Rebellerna är välkommen på förfest inför matchen. Vi håller till i vår egna lokal som du finner i Södra Ryd. Där visar vi Varberg matchen i repris samt kör pizza buffé, det finns självklart aktiviteter. Bordshockey och pilkastning finns tillgängligt!

Mer info om det finner du på www.rebellerna.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0